Labyrinten är klar!

I går pillade jag klart med min pillerlabyrint till Inre Rums utställning.
Det var inte helt lätt att limma små, små piller eftersom jag har rätt långa naglar.

labyrint


Labyrinten på bilden är halvfärdig. Vill ni se helheten får ni vänta på utställningen!

Jag är nöjd med det dagsverket, fick lite ont i ryggen och nacken, men vad göra man inte för konsten?

I dag har jag slappat mest, det kände jag att jag behövde nu för i morgon bär det av till Uddevalla med Inre Rum. Där är det Psykiatrins dag på Bohusläns Museeum och vi ska medverka på det.


Kommentarer
Postat av: polly

ha det så kul i uddevalla!

2009-11-18 @ 05:57:15
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: ante

långa naglar som är såå snyggt, bild? :)

2009-11-18 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0