Babysteps

I föregående inlägg babblade jag ju lite om studier och omvårdnadsprogram...... insåg dock sen att jag inte ska ta mig vatten över huvudet och hoppa på något mer eller mindre direkt, vilket jag lätt gör när jag tycker att jag får bra idéer.
Nej, jag ska tänka över detta nog och söka någon liten kurs på universitetet till våren för att se om jag klarar det först. OM det nu går ihop med vad FK anser.....

Just nu sitter jag och väntar på leverans av min fotölj som jag köpt till mig själv i födelsedagspresent!
Återstår att se om  och hur jag får in den i längenheten dock....i leveransen ingår inte inbärning från porten, men det är ju dock bara en fotölj och inte en hel soffgrupp, jag borde lyckas med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0