"Inblick" kickade igång

Galenskapen kontrolleras av trötthet

I dag kickade vi i gång arbetet med projekt Inre Rums blad "Inblick  - i Inre Rum".
Temat för nästa nummer blir "diagnoser" och i dag spånade vi på material och idéer till vad vi ska skriva om i detta ämne.
Efter två timmars spånande gav jag upp och stack hem, för det är ungefär så länge som jag orkar koncentrera mig på vad folk säger.
Jag handlade lite på hemvägen, lax-bitar bland annat. Lax är otroligt gott!
Sen tog jag bussen hem i regnet, men jag gick iaf till Inre rum, vilket är 3,2 km enligt Eniro.

Jag sov rätt uselt i natt, så just nu är jag trött och känner mig inte speciellt sammanhängande. Det lär bli läggdags tidigt idag känner jag.
Positivt är iaf att det bara är en vecka kvar tills "pensionen" kommer.

Glöm inte att hälsa på hos Psykbryt och Psykiatrin  när ni ändå surfar omkring!

Kommentarer
Postat av: Psyk

Tack för länk. Jag är absolut intresserad att undersöka närmare om Inre Rum!

2008-08-24 @ 00:22:43
URL: http://psykbrytet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0