Kalldusch!

Galenskapen kontrolleras fortfarande av värmeinducerad hjärndödhet

I morse var det nästan sval och skönt, bara 23 grader ute vid 9-tiden. Dock blev det betydligt varmare på eftermiddan givetvis och jag var tvungen att bege mig till Hisingen där jag fick långa tvättmaskinen hos polarna, vilket jag är väldigt tacksam över! Dessutom fick jag väldigt gott kaffe också och det var kul att träffas, för det var ett tag sen.

Kläderna hänger på torkställningen nu i mitt 28-gradiga sovrum, så de bör nog torka tills i morgon - hoppas jag!
Hemresan var rejält varm och svettig den också, så jag beslutade mig vi hemkomst att knata ned till Ica och införskaffa några folköl och 1,5 l mineralvatten. Tur hade jag, för det fanns färdigkylda öl.
Sedan skedde ett under! Min förbannade dusch gav ifrån sig KALLVATTEN! Blandaren i duschen är helt knäpp, men just i dag när jag så väl behövde det, så fick jag äntligen en riktigt kalldusch! Det var ta min fan himmelskt, så det blev en ganska lång dusch.

Lyckades få i min en sån där pan-pizzabit sen och nu tar jag en av mina kalla öl, det känns inte som om jag kommer att avlida i värmeslag längre.
Jag har packat en del inför morgondagens resa, får dock gå upp tidigt i morgon och packa färdigt det sista, förhoppningsvis utan att jag stressar för mycket och blir virrig.
Bloggen kommer förmodligen få vila några dagar sen.

Kommentarer
Postat av: Lena Och Totti

Hoppas du får ett par sköna dagar utan alltför mycket stress.

2008-07-31 @ 11:40:02
URL: http://ohl.se/lena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0