Klantskalle

I går råkade jag spilla te över halva skrivbordet, lite kom på datorn så det var bara att stänga ned, låta det torka över natten och hoppas på det bästa.
Som tur är så fungerar datorn normalt idag, det är jag väldigt glad över!
Jag kanske borde skaffa en nappflaska?

I dag ska jag tvätta, vilket ger den sedvanliga tvättstuge-neurosen och tankar på allt som möjligtvis kan gå fel när man tvättar. Förra gången gick det smärtfritt, så jag hoppas på det bästa.

Sköldis är sitt vanliga, galna själv och är inne på femtielfte varvet runt lägenheten.
Posten har inte kommit så i vanlig ordning hoppas jag på ett stort kuvärt med lägenhetskontrakt i, men förmodligen blir jag besviken i dag också.
Jag förstår verkligen inte varför det tar sådan tid! Jag borde ringa Lägenhetsbyrån....nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0