Skum i skallen

De senaste dagarna har jag känt mig skum i skallen frammåt den senare delen av eftermiddagen. Vad detta kan bero på vet jag dock inte. Det är liksom inte ångest eller deppighet, det är nått annat, något skumt.

Senare i kväll kommer E, E och S hit, det skall bli trevligt. Var ett tag sen jag träffade någon av dem.
Får man besök, så bör man städa lite, så det var exakt vad jag gjorde i går plus att jag tvättade. Sen kände jag mig riktigt duktig. Nu har jag städat lite till och köpt rött vin.

Jag är lite nervös inför mitt framträdande i Foajen på Stadsteatern på måndag, men det går nog bra ändå. Eventuellt kommer en kompis dit och lyssnar och kanske även min brors flickvän om hon hinner.

"Inblick - i Inre Rum" är så gott som klar för tryck nu och den ser väldigt bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0