BilligHETS-shopping

Nu har jag varit på ÖB och billigHETS-shoppat en del nödvändigheter.
Det lönar sig att åka dit då och då. Det blev deo, duschcreme, rengöringsmedel, en papperskorg till badrummet, plastfickor, pennor, en slev, platspåsar och lite godis. Allt till låga priser!

Ja jag är ju smålänning född och uppvuxen....så atte.... Det är t o m så att jag växt upp rätt nära Ullared, så det har blivit rätt många turer till GeKå´s där. När jag var barn hade GeKås 4 kassor.....nu har dom 54 kassor och man kan verkligen gå vilse i denna gigantiska byggnad. Men, GeKås är bra, man hittar alltid något och ofta något som man egentligen inte behöver men köper ändå för det är ju så BILLIGT.

Något som också är billigt är böcker på Bokmässan, som är nu till helgen.
Jag säger en sak: Mässpriser!
First stop för mig kommer att vara Alastor Press monter som de delar med bla Vertigo. Det är nog där jag kommer att spendera mest pengar också, så vida dom inte bara har med de böcker jag redan har från Alastor, vilket är några stycken... På sistonne har jag köpt nästan alla böcker som Alastor gett ut direkt, för dom tenderar att sälja slut rätt fort.
En bok jag verkligen suktar efter är "Maldoror"....som skall i nytryck om det går med Alastors ekonomi, vilket jag verkligen hoppas att det gör.

Nu ska jag inte göra mer reklam för Alastor, jag ska in i duschen.

Kommentarer
Postat av: polly

hej. vilken dag ska du till mässan? jag o pappa ska dit på lördagen! =)

2008-09-25 @ 05:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0