Bokmässan!

I dag var jag på den beryktade Bokmässan!
Jag hade fått gratisbiljett av min kusin, som fått den på jobbet, det var schyst!
Jag var inte riktigt på humör att spring runt bland allt folk, men åkte iväg till mässan iaf.
Det var inte så otroligt mycket folk som det var förra året när jag var där, tyckte jag. Jag traskade direkt iväg till den monter där Vertigo och Alastor Press skulle vara. Där inhandlade jag "Venus i päls" av Leopold Sacher-Masoch och "Lux aeterna" av Martin Tistedt, båda från Vertigo. Givetvis kollade jag vad Alastor hade med sig, med det var dock nästan bara de böcker jag redan har.
Jag gick vidare och hos Ellerströms förlag köpte jag "Venus Anadyomene" av Emil Kléen. Ellerström hade fler godsaker men jag måste ju tyvärr hålla i mina slantar. Sen flanerade jag omkring lite på måfå, fick ont i huvudet och bestämde mig för att ge upp och åka hem för att skala potatis till paltkoket.

Böcker från bokmässan

Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0