Boots

Jag har surfat runt på DinSkos undermåliga hemsida igen och kollat lagerstatusen i butikerna här i GBG för ett par kängor jag vill ha. Hoppas att de finns kvar på fredag när jag fått mina pengar. Jag behöver verkligen nya vinterskor.
Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, annat än druckit en massa kaffe.

Rensade lite i garderoben igår, plockade fram höst och vinterkläder eftersom det börjar bli lite kyligt nu.
Tiden går väldigt snabbt känns det som.
Jag har "smittat" V med Suffocate For Fuck Sake´s musik och nu funderar jag lite över vad jag ska göra kommande vecka. Det enda jag har inbokat är en tvättid i princip. Men jag ska försöka ta mig iväg till Inre Rum i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0