Dykning

Efter en halvtimmes velande, gick jag till slut till Apoteket för att hämta ut Seroquel - ett anti-psykotiskt preparat. Receptet går ut på torsdag, så det var lika bra att hämta ut.
Jag passade på att handla mjölk och naturgodis på konsum också, sen gick jag hem. Ingen långpromenad direkt, men jag kom ut iaf.
Men, väl hemkommen så gjorde humöret en djupdykning av någon anledning.

Jag borde förbereda mig för föredraget på torsdag och besvara ett mail, men jag har verkligen ingen lust eller ork nu.
Jag borde diska och duscha också.... jag borde väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Jag borde med.. ere tanken som räknas?

Du är duktig.



KOlla gärna in sidan, lite nya inlägg och så.

Om du har roliga journalanteckningar eller inte har skrivit till

mej om din diagnos är du välkommen på [email protected]

Kram P

2008-09-09 @ 19:57:48
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Bippoqueer

Litium-kärringen, min fd psykläkare, diskuterade visst Seroquel med mig vill jag minnas.



Ta gärna en titt på min nya blogg! Psykbryt fortsätter som vanligt, men med lite förändringar på gång. Uppmärksammar gärna Inre Rum eller föredraget, du är hur välkommen som helst att skicka material eller texter så lägger vi upp det.



Kram!



Psyk

2008-09-10 @ 00:35:26
URL: http://bippoqueer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0