Efexorhöjning

I dag höjs Efexorn till 75 mg. Jag kommer nog vara lite yr dagarna framöver pga detta, men det går över.
Min kontaktperson var här på hembesök i går och det fick väl bra. Hon blev nog lite förvånad när hon såg hur snabb sköldisen kan vara.
Putte, das sköldis, var verkligen helt galen i går. Han kutade runt i lägenheten hela tiden från minst 08 till 16, när han lugnade sig lite. Jag blev trött bara av att se på honom och jag kan verkligen inte fatta hur han orkar. Menmen, han verkar glad och pigg iaf, det är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Bippoqueer

Jag är fortfarande på 150 mg Efexor, är så jävla dålig på att ta den nu bara. Blir väl ändring på det när jag kommer hem antar jag...



Kram

Psyk

2008-09-10 @ 00:36:15
URL: http://bippoqueer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0