Ett missat samtal

Jag skulle ju "bara" ned till soprummet och tog således inte med mobilen. Givetvis hade jag ett missat samtal när jag kom tillbaka efter ett par minuter.
Förmodligen var det min kontaktperson, för det är i princip bara hon som ringer från "dolt nummer". Får hoppas att hon försöker igen, snart. Under tiden lämnar jag inte telefonen ur höravstånd, vilket innebär att duschen får vänta men det är väl ingen större katastrof.

Stundtals kämpar jag för att orka sitta upp alls. Jag vill bara lägga mig i sängen, men det blir det inte bättre av, det vet jag.
Jag ska eventuellt försöka gå de där få minuterna till Konsum sen, om jag orkar. Jag behöver komma ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0