Föredraget

Nu kan jag pusta ut!
Jag har idag varit med Inre Rum och hållt föredrag för vårdpersonal i PK-huset på Östra sjukhuset.
Det gick bra, jag är inte helt nöjd givetvis för det blir jag ju aldrig, men jag ger mig själv godkänt.
Det verkade vara en hyffsat intresserad publik också, vilket ju är en fördel.

Efteråt fick jag ett "Kafka-kort" som också hade Kafka-citat som klistermärken! Så nu ska dosetten byta skepnad tror jag.
Vad kan vara bättre än Kafka-citat på dosetten liksom! Just nu är den prydd med stjärnor och döskallar i neonfärger, men jag börjar tröttna på det. Jag lovar att ge er bilder när jag Kafkaniserat min dosett!

Herr sköldpadda vägrade äta igår, maten var inte det minsta intressant. Men men, nån gång blir han väl hungrig. Jag ska fresta honom med lite banan sen

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hej.. Igen..

Skulle behöva din hjälp med diagnos sidan?

Help!

Kram P

2008-09-11 @ 23:39:11
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Linda W

Det gick ju superbra på föredraget! Vi har fått många fina kommentarer efteråt. På kvällen var vi på ett annat föredrag och då kom det fram en kvinna och berättade att hon inte kunde ställa frågor för hon var så berörd av alltihop. Det var en bra mix av fakta och erfarenheter tyckte jag. Ha det gott, vi ses

/Linda (som nu börjar bli lite friskare)

2008-09-17 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0