Krasslig

Känner mig inte speciellt pigg alls. Ont i halsen, snuvig och ont i huvudet, så det är väl en förkylning på gång.
Jag är sällan fysiskt sjuk så jag ska väl inte klaga. Jag verkar ha begåvats med ett tufft imunförsvar som plåster på de psykiska såren. Men, nån gång ska man ju blir sjuk antar jag.
Trisst, för jag skulle stuckit till Polly i kväll för att käka tacopaj och dricka vin, men det blir inget med det.
I stället blir det en massa varm dryck i form av kaffe och te. Tur att jag köpte lite nytt te i veckan så man har nått gott att slurpa.
Borde egentligen ta mig i väg till apoteket, men det känns jobbigt även om det inte är någon längre sträcka.
Får väl se hur det blir med det. Ska vila lite snart, så kanske jag orkar sen.

I dag fick jag pengar, så nu är alla räkningar betalda och jag har en slant kvar som tur är.

Kommentarer
Postat av: Psyk

Ja, som någon säger...ibland får man glädjas åt det lilla. Eh... Själv ska jag sitta inne hela helgen. Nej en och annan promenad blir det nog. Har hittills klarat mig från baciller!

2008-09-19 @ 15:29:50
URL: http://psykbrytet.blogg.se/
Postat av: polly

krya på diiig

2008-09-20 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0