Need coffee

Jag kom både upp ur sängen och i väg till PVÖ otroligt nog.
På vägen till PVÖ såg jag både en herrsko och ett par jeans som hängde på ett staket, skumt. Det är ju inte direkt striptease-väder ute.

Jag betalade de 60 kronorna i receptionen på PVÖ och sen kom min kp och hämtade in mig på sitt rum.
Mötet gick väl som väntat, jag erbjöds inläggning men avböjde. Så det bli ökad kontakt med kpn istället. Måndag förmiddag ringer hon och beroende på läget då, så blir det eventuellt att hon kommer på hembesök på eftermiddagen.
Hon skulle boka en tid med läkaren också, dels pga återinsättning av Efexor och dels för att han måste träffa mig för att kunna skriva ett utlåtande till Försäkringskassan ang. Aktivitetsersättningen.

Jag köpte lite naturgodis på Kvantum och gick hem, det blåser en hel del.
Naturgodis är ganska mättande, men jag har ätit en banan också och lite musli eftersom jag var i skriande behov av kaffe, vilket jag försöker att inte dricka på tom mage.

Nu är riktigt jävla aptrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0