Nordsatan tur och retur

I dag har jag varit inne i stan, Nordstan mer exakt.
Jag kom på att det var ett bra tag sedan jag var där och kände mig rätt ovan vid allt folk, även om det inte var så otroligt mycket folk idag.
Jag hade fått pengar av min snälla moder och nya vinterkängor behövde jag verkligen då mina gamla är lite sönder.
I förväg hade jag spanat in kängor på DinSkos sega hemsida, så jag var inte helt lost när jag kom till butiken. Men, det visade sig att de kängor jag spanat på inte alls var speciellt bekväma, dock hittade jag ett annat par som var betydligt skönare och snygga är dom också. Så dom köpte jag för 449 kr.
Sen orkade jag inte mer och åkte hem igen. Gå och titta i affärer är väldigt jobbigt tycker jag, därför beställer jag en del kläder från Ellos istället. Det är enkelt att beställa och returnera om det inte var något att ha, dessutom brukar jag köpa kläderna när dom är på rea så det blir billigt också.

Nu har jag ätit färdigmat, en tacopaj, den var god men inte alls lika god som Pollys tacopaj. Den är grym!
Putte mumsar rå nötfärs och har det fint. Han väckte mig som vanligt när det blev ljust men lugnade sig så fort han fick komma ut ur terrariet.
Han är rätt "gosig" för att vara en sköldpadda. I går satt han i mitt knä en bra stund och sniffade på mig innan läggdags, han gillar att sitta i knät ibland, iaf om han är lite trött och så. Då får han lite kroppsvärme och det tycker han är trevligt.

Något Inre Rum blev det inte idag eftersom vår handledare är sjuk, men jag ska jobba lite på en grej jag skriver till "Inblick".

Kommentarer
Postat av: polly

awww. va söt du är! gjorde tacopaj o hade med mig på kräftskivan i helgen! vi måste käka tacopaj ihop snart!!

2008-09-15 @ 19:44:36
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0