Sol ute...

.... men jag är fortfarande lite krasslig, så jag får hålla mig inne.
Trots den senaste tidens depressivitet och bristande motion, så har jag inte gått upp i vikt. Inte ned heller iofs men det hade jag inte väntat mig. Mitt gymkort har gått ut och det blir inget nytt förrän jag vet att jag få bo kvar här. Jag hoppas att jag är frisk på måndag, så att jag kan promenixa de 3 km till Inre Rum. Känner att jag nog behöver röra på mig.

Putte mumsar banan och jag dricker kaffe. Putte har varit lite vild idag, men nu kanske han lugnar sig efter maten.

Min vrålsnygga dosett har nu uppmärksammats av Psykbryt ! Men visst förtjänar Kafkadosetten lite uppmärksamhet!

Jag har även upptäckt blåbärsteet! Det är underbart gott så här i hösttider!

Nästa helg blir det Klädbytardag samt Bokmässa, fullt upp med andra ord! Min mor kommer hit då, hon får minsann spriga på Bokmässan på arbetstid! Sicken lyx!
Det verkar som om förlaget Alastor Press kommer att dela monter med Vertio även i år, iaf enligt Vertigos nyhetsbrev. Jag skuttar nästan av lycka och vet nu givetvis vilken monter jag ska besöka först. Alastor Press är mitt favoritförlag!

Alastor ger ut en hel del galen litteratur, tex Comté de Lautreamont, Huysmans, Machen och Lovecraft med smakfulla omslag. Hatten av för Alastor!

Min garderob är delvis rensad inför klädbytardagen, men lite mer rensning blir det nog. Jag gillar att rensa garderoben och slänga ut alla skelett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0