Te-mani

Nu har en kompis varit här. Vi har druckit en massa te och käkat vaniljgifflar.
Som vanligt blev våra samtalsämnen lite udda och kanske även lite urballade.

efter teet


Ja jag har faktiskt speciella "te-påsefat". En kompis kommenterade det med:" Det ska jag också ha när jag blir vuxen"
Jag har två likadana, inköpta på Lagerhaus när jag bodde på korttidsboendet. Då jag både tröstshoppade och tröståt för att orka med allt.

Som ni nog märkt har det blivit fler bilder här i den kontrollerade galenskapen, detta för att jag insett att det kan vara trevligt att bryta av text-sjoken med bild och så får jag användning för min digitalkamera. Om inte annat skrivs, så är det jag själv som tagit bilderna också.


Kommentarer
Postat av: polly

vill åså dricka te med dig! =) jaaa. roligt med bilder!!

2008-09-24 @ 05:12:10
Postat av: Psyk

Det är jättebra med bilder! Mer bilder på roliga saker! :D Jag skulle nog aldrig kunna äga ett tefat. Det skulle sluta med att jag åt på det.

2008-09-24 @ 14:37:31
URL: http://psykbrytet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0