Igen mattläggare

Väntade på mattläggaren i förmiddags....men icke. Han ringde och sa att han skulle komma i morgon i stället.....hmpf....
Men, M och L kom hit på besök, det var trevligt. När mattläggaren ringt så åkte vi till Ikea. Jag ville ju ha en golvlampa som tydligen är utgående ur sortimentet, men jag hoppades på att det fanns några kvar i varuhuset iaf och det fanns det!
Två stycken närmare bestämt, den ena står nu hos mig och jag satte ihop den själv! Det var iofs inte så svårt.....

golvlampa

Det blev lite småsaker också som jag behövde, lakan, förvaringslådor, glödlampor och en brevkorg så att jag håller reda på alla mina papper....
Hittade även ett förbandskit som kan vara bra att ha.

hjälpen

Ja, jag är gammal scout......

Det var inte mycket folk på Ikea tack vare det fina vädret förmodligen, men inne på Ikea var det rätt svalt och skönt.

Kommentarer
Postat av: polly

alltid redo!!

2009-06-23 @ 17:25:47
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0