Bokmässa!

I dag har jag varit på Bokmässan, en av högtiderna för bibliofiler som mig.
Det blev dock "bara" 4 böcker denna gång, man måste ju tänka på ekonomin tyvärr.
Som vanligt var det sjukt mycket folk, trångt, varmt och lite jobbigt, men jag härdade ut några timmar och är rätt nöjd med mina inköp.
Så ett par kändisar också, men i år slapp jag se/höra Guillou!!!
Min mor har är här och hon var på bokmässan också, nu är hon i nordstan och shoppar. Hon får ju passa på när hon ändå är i storstaden.

Putte är det liv i, han vill INTE vara i terrariet. Nej, det är ju mycket roligare att knata omkring och lukta på saker.
Kul att ha den lille knäppisen här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0