I Småland

Tåget var i tid igår till Hestra och där hämtade pappa mig. Sen åkte vi direkt till farmor och farfar och där vankades det smörgåstårta minsann! Det var riktigt gott det! Vi var där några timmar, sen åkte vi "hem" till morsan och sköldisen. Blev lite sköldisgos ( jo han är faktiskt rätt gosig för att vara en sköldis).

I dag ska jag fika med en barndomspolare. Vi har kännt varan sen vi var bebisar, dvs 28 år. Vi ska till det anrika caféet Göstas. Sen får jag vara ensam hemma ikväll, pappa har som vanligt kortspel med polarna på torsdagar och morsan ska på budgetmöte eftersom hon är fritidspolitiker. Så det blir jag och Putte i huset.

Vägde mig idag, det var väl mindre roligt eftersom jag har gått upp ivikt, men ändå har kläderna blivit större!
Så, jag måste ha lagt på mig muskler helst enkelt.

Kommentarer
Postat av: polly

ooo nils?

2009-09-24 @ 17:52:33
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0