Nämen HEJ

Oj....jag har visst inte bloggat så mycket på sistonne.
Jag har väl ingen egentlig förklaring till det, men än att jag inte har något behov av den lilla uppmärksamhet det ger. Men, jag vet att jag har läsare så jag skriver lite för Er!

Jag fyller snart 29 år, det ska bli ganska trevligt. Jag skall köpa mig en pipa i present till mig själv, för det är stil på det och dessutom väldigt gott.
Jag har än så länge ingen åldersnojja, jag anser att jag har nojjat tillräckligt i mitt liv. Jag ser nog fram emot nästa år, då jag inte längre är 20-nånting, utan faktiskt blir hela 30 år! Ganska skönt.

I Inre Rum har vi fullt upp, vi har lite föreläsningar på G på Naturhistoriska Museet där vår utställning "Psykets Historia" finns att beskåda.

Våren börjar komma igång - äntligen! Det är Vårdagjämning på lördag och snön smälter, härligt.
I dag var jag ute och gick ca 3 km, det var mycket skönt även om jag fick en hel del grus i skorna.

Kommentarer
Postat av: polyl

weee va på tiden med nytt inlägg. fniss.

2010-03-19 @ 07:06:16
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Magnus

Kul att du skriver igen!

Helt rätt att inte ha noja. Fylla 30 var bara kul =)

Hur har det gått med utställningen?

2010-03-19 @ 08:16:52
Postat av: Selma

Vad kul att du snart fyller år! Röker du frukttobak?

2010-03-21 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0