Drinkkväll

I går var det drinkkväll hos M, vilket var väldigt trevligt. M hade en massa flaskor och fixade väldigt goda drinkar.
Bra musik och många, många skratt också!

I dag blir det inte lika roligt verkar det som. Jag är uttråkad och kommer nog så förbli hela kvällen. Kan inte hänga på till Rockbaren pga ekonomiska skäl. Så jag får vä sitta här vid datorn och häcka med bra musik. Känns som om det kan bli en ganska seg kväll faktiskt.
Jag funderar på att ta en promenad, men jag känner mig egentligen inte speciellt peppad till det.
Borde nog fixa lite käk iaf...äta bör man...etc

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hmm en anledning varför jag hatar att ha kul, för jag mår så jävla dåligt dan efter :P

På bloggen har vi nu nya citat och tips, plus att vi granskar Arbetsförmedlingen! Har du något att säga om dom,

bra eller dåligt, så skriv vettja!

Kramar Psykos

2008-08-10 @ 11:51:30
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0