Ork

Efter många om och men samt ett telefonsamtal från farmor, lyckades jag ta mig ur sängen i dag också.
Helst vill jag tillbaka till den och stanna där men jag borde dammsuga eftersom morsan eventuellt kommer hit i morgon.
Vart jag ska få orken till dammsugning ifrån vet jag inte.

Efexor bör trappas upp gradvis under några veckor, ungefär en halv evighet känns det som och jag vet mycket väl att det inte ens är säkert att jag blir bättre av den. Jag kan bara hoppas.

Att skriva detta inlägg tar mer tid än vanligt, jag tappar bort ord, tankarna låser sig och hela jag går i snigelfart.


Kommentarer
Postat av: BippoQueer

Jag behöver nog också lite Efexor. Eller något mot ÖDHD. :) Kram på dig.

2008-08-30 @ 18:58:12
URL: http://bippoqueer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0