EUFORI!

I dag kom beskedet om att jag får ta över första handskontraktet på min lägenhet!
Från och med December är jag innehavare av kontraktet!

Jag är så otroligt lättad och euforisk! Jag kan knappt sitta still trots att jag nyss var ute på promenad.

Jag måste ringa en man som jobbar hos hyresvärden för påskrift av kontrakt, men jag klarar inte att ringa nu för då kanske jag börjar lipa av lättnad. Jag får ringa på måndag helt enkelt, när detta sjunkt in lite.

TACK till alla er som hållt tummarna!

Kommentarer
Postat av: Lena Och Totti

Jätte GRATTIS!!!!

Du var verkligen värd att få kontraktet. Och som du har väntat... på tok för länge. Hoppas nu att besked om aktivitets stödet också kommer snart.

KRAM!

Lena

2008-11-14 @ 15:15:09
URL: http://ohl.se/lena
Postat av: Jesper

Ett riktigt STORT GRATTIS Det var du verkligen värd

Vi följer din blogg och tycker du är en sån reko tjej

2008-11-14 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0