Det är ni som är de konstiga...

....det är jag som är normal!

I dag har jag tyckt att alla beter sig konstigt. Inte för att jag träffat en massa folk direkt, nej, men jag var hos min kontaktperson och sen på Kvantum. Antingen är jag speedad, eller så tror jag att kontaktpersonen var väldigt trött och höll på att somna.
Sen på Kvantum tyckte jag också att folk var konstiga. En kvinna var lite väl högljudd tex, en man var bara konstig tex och kassörskan var också skum på nått sätt.

Ok ok, jag vet att det förmodligen var fullt "normala" människor och att jag är den konstiga. Eller....?

Kommentarer
Postat av: natalie

Hej där kära kusin:) Klart det är du som är normal.Har just läst dina böcker å nu här..mycket bra! Känner igen mycket tankar..kan det va ett släktdrag kanske?:) Nåja..om du vill så skulle jag bli glad om du ville skriva lite till mig..har inte din E-postadress. Även jag har en blogg om du vill läsa lite..antar att du får adressen till den här ovan..eller? Hoppas du hör av dig..många kramar från kusin natalie..

2008-10-15 @ 21:03:30
URL: http://japp73.home.service.spaces.live
Postat av: polly

gaaa. är det en bob hund text du citerar. blir helt galen när jag inte kommer på va det är. haha.



klart det är du som är normal! =)

2008-10-16 @ 10:47:30
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0