Fika på stan

I dag har jag varit i stan och fikat med P.
Det var väldigt trevligt att träffas igen för det var ett tag sen. Vi gick i lite affärer också, som vi brukar och jag lyckades hålla mig till att bara köpa sockar, vilket jag behöver.
Det gick rätt bra att vara i Nordsatan idag, det var faktiskt väldigt lite folk mot vad det brukar vara.
P är i stan en vecka till innan hon åker och jobbar 2 veckor, så vi hinner kanske fika en gång till innan hon åker.
Hon funderar på att börja träna med mig, för hon insåg att om hon ska börja själv så blir det inte av.
Jag tränar ju inte för tillfället dock, väntar på att få besked om kontraktet på längeheten innan det bli ett nytt träningskort.
Jag vill gärna träna igen snart och jag vill ännu mer få kontraktet klart!
Tur att jag har ett otroligt tålamod.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0