Mer pratande?

Jag fick just mail från nån kille som pluggar vård och omsorg, med en förfrågan om jag har lust att komma och prata om hur det är att leva med schizofreni. Han hade fått min mailadress via Inre Rum.
Jag svarade att det kan jag göra och det blir i så fall nästa vecka verkar det som. Vilket innebär att jag inte har så otroligt mycket tid på mig att förbereda mig, men å andra sidan har jag inte så jättesvårt för att prata inför folk, så det ska väl gå.

I skrivandets stund är jag trött och förkyld. I går trodde jag att jag skulle somna som en stock, trött och febrig som jag var, men icke! Förmodligen somnade jag nån gång efter 2 eller 3 och det är ju lagom roligt.... Sen väckte sköldpaddan mig vid halv 9 idag. Han är minsann full av energi han! Önskar att jag hade hälften av hans energi åtminstonne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0