Pain in the ass

Jag har lyckats sträcka en muskel i vänster skinka. Hur vet jag inte och det är ett jäkla konstigt ställe att sträcka sig på.
Kan dock säga att det gör rätt ont! Så jag får försöka ta det lite lugnt med mina promenader och sånt.

Men, jag tog en runda i Nordsatan i dag iaf, eftersom jag blev så rastlös och hade fått pengar. Givetvis betalade jag räkningar förs dock. Jag köpte inte så där otroligt mycket dock, det dyrast var en festväska i lagom storlek på HM som jag gav 135 kr för. Fick tydligen lite rabatt på den eftersom jag skaffat HM Clubkort. Lite småsaker inhandlades också, så som sockar, fotbalsam och handcreme, för jag borde ta lite bättre hand om mina fötter och mina händer brukar bli lite torra så här års. Egentligen gillar jag inte att smörja in mig med en massa krämer och tjox, men ibland måste man.
Köpte en ansiktsmask också när jag ändå höll på, får se om det blir av att använda den... Den ska tydligen vara "uppiggande" för huden eller nått sånt.

Egentligen skulle jag ju stuckit till Inre Rum idag, men jag sov så dåligt i natt att koncentrationen var i bottennivå. Sömnen har inte varit bra på sistonne och insomningspillerna vill inte riktigt funka, kanske borde jag testa nått annat piller? Jag ska till kontaktpersonen på onsdag, så jag får väl prata med henne om det. Sömn är viktigt.

Jag har inte varit på Lernia och pratat än. Eventuellt skulle det bli av i morgon, men jag har inte hört något om det, så det verkar inte så. I stället skall jag nog på en liten secondhand-shoppingtur med C. Jag behöver hitta något som skulle kunna kallas "trallpunkigt", eftersom J har det som tema på sin inflyttningsfest.



Kommentarer
Postat av: polly

hum. du kanske kan göra typ 200-300 situps eller nått innan du ska somna så blir man trötter =)



ah. ska du börja någon kurs på lernia?!



kramkram

2008-10-21 @ 05:21:43
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0