Lugnad

Lyckades lugna ned mig i går kväll och till och med somnade, fast först nån gång efter halv 2 då.
Vaknade halv 7 i morse av att regnet öste, vräkte, vrålade ned. Helt otroligt att det kan regna så mycket på en gång.
Efter frukost, kaffe och lite velande begav jag mig sedan till gymmet och då hade det slutat regna.
Som vanligt så var det ganska folktomt på gymmet, det brukar det vara vid denna tiden på dagen (dvs runt 9).
Jag klättrade upp på en crosstrainer och trampade på i 25 minuter, lite lite, men jag var mer sugen på att styrketräna.
Så jag lyfte lite vikter och sen stack jag hem. Det är skönt att köra biceps tills man får extrem mjölksyra, då känns det verkligen som om man gör något, samma gäller iofs för crosstrainern men jag får sällan mjölksyra på den, det är ju en helt annan typ av träning.
Dock återhämtar jag mig väldigt snabbt, så känslan håller inte i sig så länge.

Jag är säkerligen skrivit detta förr, men det är sååå skönt att ha gymmet så nära. Det tar inte ens 5 min att gå dit. Vilket innebär att jag lätt kan knata dit utan att känna att jag måste passa på och träna utav bara helvete när jag är där. Jag kommer iväg också! Hade jag gått på nått gym i stan så hade jag nog fan aldrig fått ändan ur och åkt dit. Sen kan jag ju dessutom gå och duscha efter träningen och slipper släpa med mig en halv resväska grejer, samt glömma hälften av vad jag borde ha med mig. Jag går hem i lugn och ro, strechar lite och duschar.

Hela Hälsan Gym och Rehab is da shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0