Hemligt nummer

Nu har det hänt igen! Nån idiot som ringer från "hemligt nummer" och inte säger nått, personen flåsar inte ens!
Med min skruvade logik, så hade några flåsningar varit bättre än total tystnad, för då hade jag iaf veta om att det är nått slags snuskpucko.
Men, nu vet jag inte ens det!

Till saken hör också att jag inte gillar telefoner, jag nästan hatar dem. Förr hade jag en rätt ordentlig telefonfobi, som verkligen hindrade mig från att få saker gjorda. Det är betydligt bättre med fobin nu, även om den mer övergått till hat.

Jag är direkt den som blir rädd av hemliga och tysta telefonister, även om jag förvisso är paranoid. Nä, istället blir jag arg och det är kanske inte mycket bättre det.
Jag är absolut ingen våldsam person och jag har en jäkligt lång stubin, i vanliga fall. Men när det kommer till anonyma telefonsamtal kan jag bli ytterst lättirrierad och en smula aggressiv.


Förmodligen så överreagerar jag. Förmodligen var det nån som ringde fel men inte vågade säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0