Det löser sig?

Jag har just pratat med min handläggare på FK i 6 minuter och jag är inte bara glad att jag lyckades ringa trots min telefonfobi, jag är rätt nöjd med samtalet också!
Handläggaren var mitt uppe i att sammanställa underlaget till beslutet om min ekonomiska framtid, så hon tyckte att det var väldigt bra att jag ringde just nu. Hon ställde lite frågor om hur jag upplever min sjukdom och även om vad Inre Rum är och hur mycket jag deltar där. Hon sa också att hon föreslår att jag får Aktivitetsersättning till och med April 2011, längre än så kan jag ju inte få efter som jag fyller 30 sen. Hon lovade också att beslutet skulle tas under denna månaden, så att jag inte hamnar i ekonomisk knipa.

Visst låter det bra???

Kanske lite för bra? Jag vågar inte helt lita på att det ska lösa sig i tid, men jag är lite mer hoppfull nu faktiskt.

Jag har varit väldigt sur och bitter på FK, men just nu är jag rätt nöjd att jag har en bra handläggare som faktiskt är riktigt trevlig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt att du har en så ödmjuk handläggare! krama

2009-03-04 @ 20:28:06
URL: http://b2diary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0