Tjejkväll på Internationella Kvinnodagen

I dag ska jag på Tjejkväll hos en väninna. Ett lite ovanligt tilltag av just den väninnan tänkte jag, men nu gick det uppför mig att det är Internationella Kvinnodagen idag och det finns säkert ett samband då.
Jag vet inte vilka som kommer men jag hoppas att väninnan gjort sin grymma kladdkaka! To die for!
Får se vad jag plockar med mig dit...te kanske?

Som fortsättning på gårdagens utläggning om min döende Mp3-spelare, så kommer min lilla röda Zen Stone ersättas av en svart Zen Stone 2 GB. Efter en hel del letande, hittade jag den på DustinHome för 299 kr.
Först letade jag på CDON, Netonnet, Clas O och Kjell & Co. Då insåg jag väldigt snabbt att det är heeelt ute med små, enkla mp3-spelare. Nä, nu ska alla mp3or vara stora som en mobiltelefon, ha minst 4 GB minne, stor skärm etc....
Ursäkta, men seriöst, behövs det verkligen????
Nej jag tror inte det. Det är tillverkarna som löper amok bara och den stora massan sväljer allt med hull och hår.
Jag tvivlar starkt på att man verkligen behöver super-mediaspelare.
Ta en titt på din egen mp3-spelare... har du använt alla dess funktioner? Hur ofta ser du verkligen på film på bussen/spårvagnen i din mediaspelare?

Ok jag kanske är lite bakåtsträvande, men jag trodde att poängen med mp3-spelaren var att den skulle vara liten, lätt och väldigt portabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0