5 dagar med Haldol

Nu är jag inne på 5e dagen i bytet mellan Seroquel och Haldol.
Det känns riktigt bra nu för det känns liksom inte alls och då är det bra!
Jag är kanske till och med lite piggare, för Seroquel kan göra en lite seg.
Nu ska jag inte ta ut för mycket i förskott förvisso, för det dröjer ett par veckor innan jag kan ta bort Seroquel helt men än så länge känns det faktiskt bra.

De senaste 3 veckorna har jag tappat 3 kg! Jag vet inte riktigt hur dock. Jag har inte tränat mycket alls pga en seg förkylning, så...ja.... Men det är väl bara att tacka och ta emot!
Det är dock lite jobbigt med viktnedgång för man måste köpa nya kläder och jag är inte alls road av att köpa bh:ar kan jag säga. Det är ju bara jobbigt!
Fortsätter det så här, så kommer jag ha jävligt mycket kläder med mig till vår nästa Klädbytardag.

Kommentarer
Postat av: polly

ääää. o jag får köpa kläder för att jag blir större. inget kul det heller. fniss

2009-11-04 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0