Mitt nya, tekniska jag!

Ja inte nog med att jag fick igång Bluetooth på nya datorn rätt enkelt igår, idag har jag installerat drivrutiner till min gamla skrivare!
Efter lite om och men hittade jag cd-skivan, dock var jag ju tveksam till om det skulle fungera på nya dator som ju har Windows7 som operativsystem. Min tveksamhet var helt korrekt, det gick inte.
Men, skam den som ger sig!
Jag surfade in på Canons hemsida och letade upp drivrutinerna för Windows7, installerade och Voila! Det fungerade! Så nu kan jag skriva ut från min nya dator.

Jag har även pillat med en lite speciell grej till Inre Rums utställning, närmare bestämt till Labyrinten. Den ska få en helt egen bipackssedel nämligen! Mer tänker jag inte avslöja, ni får vänta tills utställningen öppnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0