Biljett bokad

Nu har jag bokat biljett till Småland, där mina föräldrar bor. Min lille sköldis Putte är hos dem, det brukar han vara över sommaren, men nu får han faktiskt ta och komma hem till mig! Saknar honom.
Ska träffa farmor och farfar med och kanske en barndomsvän med fru. Sen åker jag och morsan till GBG på fredag och sen bokmässa på lördag. Yay!

Bokmässan är väldigt kul, men också väldigt jobbig. Det är hur mycket folk som helst!
Jag brukar styra stegen till Vertigo och Alastor Press först, där brukar jag handla mest, och sen till Ellerströms som också har mycket intressanta publikationer. När det är gjort, flanerar jag omkring så länge jag orkar, tar en sväng till hos Vertigo och Alastor innan jag ger upp och flyr fältet.

Jag är glad över att jag idag kan gå på Bokmässan. För några år sedan hade det inte varit möjligt pga socialfobi och panikångest, men jag är ju mycket mer stabil nu. Inte länge så fobisk eller panikig. Jag klarar Nordstan vid löning, jag klarar Ullared och Bokmässan. Visst blir jag otroligt trött av sådant men jag klarar det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0