Tänkande människor

Jag tycker om människor som tänker på vad dom gör och säger, människor som inte bara hasplar ur sig saker och sedan direkt glömmer vad de sagt.
Det gäller även mindre saker, för även mindre saker kan få stor betydelse i slutändan.

Som i fallet med en bekant, som för ett tag sedan sa att han borde fixa en "kaffepresent" till mig då han vet hur mycket jag uppskattar denna underbara dryck.
Visst, tänkte jag, det vore ju trevligt OM han fixade det....

Och det har han nu tydligen gjort!
Jag uppskattar verkligen sådant och ser fram emot detta kaffe som han lovprisat.

Kommentarer
Postat av: S S Panda!

Haha, jag är lite en sådan där tyvärr... Som pratar innan jag tänker och alltför ofta glömmer, kommer på vid fel tillfälle osv. Inte en fin egenskap, det håller jag med om.



Vad kul med kaffepresent!

2010-01-13 @ 03:17:41
Postat av: Anonym

håller med dig, folk som snackar utan att ha verkstad är irriterande! dessvärre är jag väl själv sådan emellanåt också... men jag VILL inte vara det

2010-01-17 @ 22:17:23
Postat av: polly

weeee. sm.st-bloggen lever igen!! =))

2010-01-18 @ 10:34:10
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: polly

tänker ofta på dina politiska bollar =) kanske får beställa några till östra sen när jag o bäbis är där. hihi. krypavstånd från dig nästan ju. hehe. om man nu inte hamnar i mölndal.

2010-01-18 @ 10:36:06
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0