40 årsfest i morgon

I morgon fyller en väninna hela 40 år och det skall givetvis firas!
Lite svårt att tror att det är 40 hon fyller dock, 30 vore egentligen mer troligt.

Det känns väldigt vuxet att fira en väns 40 års dag.
Jag kanske har begynnande åldersnoja? Nån gång måste ju åldersnojan komma antar jag, men det är kanske lite tidigt vid 27 år?
Fast, det finns ju risk för att jag förtidspensioneras om ett par år, så noja kanske är helt befogat i mitt fall?


OJojojojo, jag hittade faktiskt ett gammalt blandband idag! För er som inte inte vet vad det är, så är det en typ av inspelningmedia som användes före den brännbara cd-skivan kom.
Bandet fick jag av en nätpolare i Belgium, som jag nu tappat kontakten med. Detta band är otroligt mycket nostalgi och inspelat för 10 år sedan tror jag. Jäklar va glad jag är som hittade det och det fungerar!

Nu ska jag nostalgitrippa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0