Avledbart dysforisk

I journalerna från Studenhälsan står det på några ställen att jag är "avledbart dysforisk" och att när jag pratar om min sköldpadda Putte, vaknar till lite.
Detta stämmer väldigt väl fortfarande. Även om jag är rätt sänkt, så blir jag på bättre humör av att prata eller skriva om Putte.
Nu har han ju varit på semester i Småland över sommaren, men eventuellt kommer han tillbaka på söndag. Det blir trevligt att ha honom här igen, även om han är hyperaktiv ibland och väcker mig kl 6.
Han har fått en massa god mat i Småland och varit ute i hagen, så han är nog rätt nöjd med sin semester.

Putte 25 år

Kommentarer
Postat av: polly

klart man blir glad av sina djur =))

2008-08-29 @ 17:54:21
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0