Det var den sommaren

Nu verkar det som om sommaren tagit slut.
Det har regnat hela jävla dagen, öst ned för det mesta. Jag kan inte ens ha mitt vanliga rökfönster öppet som jag brukar ty det regnar in då.
För en stund sedan droppade det bara lite och jag begav mig snabbt mot Ica och lika snabbt hem, sen började det ösa ned igen.
Det mesta jag gjort idag var att tvätta och det gick utan incidenter, men fan va tvätt jag hade pga den tidigare värmen.

Den här sommaren har gåt otroligt fort tycket jag och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har gjort under tiden. Förutom det lilla besöket i Linköping så har sommaren mest passerat i ett töcken. Det är kanske lika bra det? Många minnen kan ju vara jobbiga.
Jag kanske skall skatta mig lycklig över mitt dåliga minne?
För att "drömma sig tillbaka" till whatever glada stunder känns mest jobbigt och kontraproduktivt.

Kommentarer
Postat av: polly

hahah. jag undrar åså va jag har gjort hela sommaren. har jag bara jobbat? (o borlänge då=)

2008-08-05 @ 05:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0