Från Off till On

I går vände min hjärna på en femöring vid 18-tiden. Från att ha varit mer eller mindre hjärndöd hela dagen, till hyperaktivitet.
Men, nu är det så att efter ett tags hyperaktivitet från jag alltid ångest, något som jag är väl medveten om.
Således tog jag Stesolid och hade turen att T kom online på msn så jag kunde tjöta med honom i stället för att umgås med mina egna tankar.
Så avleddes det mesta av ångesten som tur var.

I dag är jag inte riktigt lika offside, men det känns ändå som om jag vaknade på helt fel sida.
Söndagar brukar kännas ganska meninglösa tycker jag, men denna söndag är det nog värre än vanligt.
Klockan är bara kvart i fem, så lägga sig redan kan jag ju glömma tyvärr. Även om jag möjligtvis skulle kunna somna en stund, så har jag ingen lust att krångla till min dygnsrytm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0