Hemmåt

I dag åker jag hem till GBG, kl15.33 ska tåget gå OM det är i tid......men det är ju SJ så man vet aldrig.
Hoppas att det inte är fullt på tåget.....men det har väl varit Emmaboda-festivalen...så det kan vara en del folk.
Ska bli skönt att komma hem.
I går spelade jag och föräldrarna kort på altanen, två omgångar och jag vann båda två! Det är rätt ovanligt då min far är en jäkel på kortspel. Några öl blev det också, gott.

Sköldis mår fint, även om han blivit av med en klo på ena frambenet, förmodligen har han fastnat i gräsrötter när han varit ute. Men klon håller på att växa ut igen och det ser fint ut, så det är ingen fara. Nu är han ute på vift i vardagsrummet eftersom det spöregnar, så han får stanna inne. Men han gillar när det regnar för det innebär att han får daggmask.....
Han ska vara kvar här nån månad till på semester, sen kommer han tillbaka till GBG. Nu ska det ju tydligen regna en massa men lite sol till kanske det blir iaf, så att han kan utnyttja sin stora hage på ca 3 kvm. Rätt stor yta för en liten sköldpadda.

Nu i veckan drar nog Inre Rum i gång igen, eller nästa vecka kanske?
Och jag får ta och börja skriva på föredraget som jag ska hålla i September, så att jag inte behöver stressa ihop nått sen.

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Vilken lyxsköldpadda du! Du borde öppna psykavdelning också :) Jag kan ligga där i hagen med sköldpaddan!

Nu granskar vi Försäkringskassan på bloggen.. Säg vad du tycker och berätta dina erfarenheter.

Eller bara läs vad som gäller nu för tiden.. man vet ju aldrig om man skulle bli utbränd eller deprimerad!

Kramisar Psykos

2008-08-03 @ 17:48:17
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0