Hipphipphurra

Firandet av S födelsedag i går blev lyckat. Bra folk, god, indisk mat + irish coffee och ett glatt födelsedags"barn".

Men, det var nära att jag inte kom iväg pga ångest. Dock lyckades jag lugna mig tillräckligt mycket för att åka iväg till Järntorget utan att glömma presenten, men kameran glömde jag dock.
Det är en bit till Järntorget och jag måste åter igen prisa den som uppfann mp3-spelaren! För jag har svårt att åka kollektivt utan musik i lurarna. Jaja jag vet att freestaylen finns också och är en minst lika bra uppfinning, men mp3-spelaren är snäppet bättre.

I dag borde jag bli klar med krönikan jag segat med i två veckor.
Den är ju klar egentligen, men den skrev jag ju för några månader sen och jag har lite svårt för att ta upp tråden på den igen helt enkelt. Ska även skriva en annan liten "grej", men vet inte hur jag ska formulera mig där än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0