Nederlag

Galenskapen kontrolleras av illamående

Jag mår illa och har ont i huvudet. Jag trött, rastlös och vill sova bort resten av denna dagen.
I morgon ska jag kanske försöka ringa min kontaktperson på psykosvård öster, om jag orkar, om jag klarar av telefonin.
Varför har hon inte email? Det är ju för sjutton 2008!

I morgon återupptar jag Efexor-behandlingen, med eller utan läkarens godkännande, för detta går inte. Jag har inte tid eller ork att vara deprimerad och det är det som stundar. Vid detta laget känner jag igen symtomen och förvärringen av dem riktigt väl, eftersom jag varit i olika grader av depressiva tillstånd till och från i över 10 år. Jag kan det här.
Jag ska inte dra alla symtom, eller graderna av dem, för jag vill helst inte tänka på det.
Jag vill inte tänka på nederlaget.
Det är som det är.

Nu ska jag fixa varm choklad, ta en cigg och invänta Stesolidens verkan.
Sen ska jag förhoppningsvis lägga mig tidigt, somna tidigt, sova gott HELA natten och inte vakna vid kl 6.

Kommentarer
Postat av: polly

hua. dåligt o inte ha mail!!!! kram på dig kompis!

2008-08-29 @ 05:27:30
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Jag vet inte riktigt hur jag hamnade här, men det gjorde jag i alla fall. :)

Jag tänkte bara fråga vilka för/nackdelar du ser med Efexor? Eller om du tycker den fungerar överhuvudtaget. Jag påbörjar snart ett medicinbyte och känner ingen som tar eller har tagit den, så du får gärna maila svar eller svara genom en kommentar på min blogg, om du vill!//Amanda

2008-09-08 @ 03:54:02
URL: http://bestsundaydress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0