Promenera mera!

I dag var det dags för än mer promenerande!
Det blev Olskroken tur och retur, vilket börjar bli min vanliga runda på lite mer än 6 km.
Solen gassade på och det var hyffsat varmt att ta sig upp för den backiga Härlandavägen när jag skulle hemåt.
Men jag är nöjd med dessa 6 km även om jag har lite ont i fötterna nu.

Fick erbjudande om att hänga på en gratis "humorkväll" i dag, men jag känner mig lite humorbefriad och folkskygg, så det hade nog inte varit en bra idé.

Pengar är på väg in på mitt konto, men kan inte användas förrän på tisdag. Det är dock skönt att se dem på väg så att inte FK har krånglat till det. Måste dock erkänna att det sticker lite i ögonen att se pengarna men inte kunna röra dem, men så är det alltid. Jag borde vara van.

Nej jag har nog inget vettigt att skriva i dag heller.

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hmm bråkar FK med dej dom jävlarna? slå på moppo

Nu har vi gjort om designen på sidan, gå in å kolla :)

Jag tänkte gå igenom lite diagnoser åså.. så om du har någon diagnos får du gärna skriva dina upplevelser av symtomen på [email protected]

Kramar!

2008-08-16 @ 14:54:02
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0