Återseende i Jultider

I morgon åker jag till Småland och firar jul med släkten. Blir trevligt att träffa släkt och äta god mat. Jag tror att det är kusinen T med familj som firar jul med oss hos farmor och farfar i år. Dom är där vart annat år nämligen.

Eftersom julen är en "hemvändar-tid", så ska jag och ett helt gäng gamla polare passa på att träffas på Hotellet på Juldagen. Det ska verkligen bli roligt! Har inte träffat en del av dem på jättelänge!

Nu funderar jag på om jag ska orka åka in till stan en sväng. Det lär ju vara extremt mycket folk, så vida inte alla handlat färdigt redan, men det tvivlar jag på. En liten sväng kanske? Jag har ju inget bättre för mig direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0