Chockvåg

Jag brukar väga mig på måndagar för det är då man skriver i vikten på Viktklubb.se, men jag vägde mig idag iaf.
Lite för att se hur mycket jag gått upp nu under min konvalesens när jag mest legat i sängen och även tröstat mig med lite ostbågar.
Döm om min stora förvåning när vågen stannade på 87,9 kg!!!
Jag har inte varit under 88 kg på 2-3 år! Jag trodde att vågen stod instabilt och vägde mig en gång till, men nä jag väger tydligen 87,9 nu.
Det är skönt som fan! Det bisarra är ju att jag inte tränat så mycket sen Augusti, hade ett uppehåll på nästan 4 månader innan jag körde igång igen för två veckor sen.
Så när jag är frisk och kan träna på igen, ja då borde jag ju gå ned ännu mer. Jag får räkna med att gå upp lite i muskelmassa givetvis, men förmodligen blir det inte mycket eftersom jag redan har rätt bra med muskler under fettet.

När jag skulle sova i går, låg jag och dagdrömde lite om att träna styrka....ja, jag är verkligen knäpp.


Ska se om jag kan dra med mig min nya "granne" A till gymmet nån dag sen. Jag har ju 3 gratis gånger att ge bort och P kommer inte att hinna använda alla 3 gångerna då hon jobbar på annan ort och kortet bara gäller tills sista Januari.


Kommentarer
Postat av: pollypolly

grattis grattis till nedgången!!!

2008-12-13 @ 09:10:03
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Selmasara

Vad roligt att allt går så väl med träningen oh viktnedgången! Puss

2008-12-14 @ 07:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0