Modersbesök

Min mor har varit här i helgen och shoppat loss, samt städat loss.
Detta innebär att det ju är rätt rent hos mig och frysen är avfrostad, men också att jag har fått en ny, fin morgonrock!
Dammsugandet i dag satte även fart på sköldisen, han möblerade om lite i terrariet och blev sedan utsläppt i sovrummet där han kutade omkring lite. Sen fick han mat och blev nöjd och glad. Nu slappar han i terrariet.
Morsan har åkt hem nu och förhoppningsvis var tåget inte försenat på tillbakavägen..... På vägen hit var det ju en hel timme sent!

Jag är inte helt frisk än men det går iaf åt rätt håll. Får se hur jag känner mig i morgon, så kanske jag masar mig iväg till Inre Rum en sväng. Nån träning blir det inte, sååå frisk är jag inte än. Men, onsdag kanske?
Inte bara jag som varit sjuk, "syrran" har haft 39.9 graders feber! Fy fan....stackars henne!


Om en vecka packar jag inför smålandsresan. Ska bila dit med Polly och Putte, så man får hoppas att det inte är snöstorm och att Pollys lilla bil orkar. Vet inte hur länge vi stannar i Småland riktigt, men några dagar iaf. Hinner nog slå föräldrarna i kortspel iaf! I sommras vann jag två gånger på raken när vi spelade Trebello, som vi brukar spela. Det är inte illa, för min pappa är en riktigt korthaj så det är svårt att slå honom.


Kommentarer
Postat av: polly

mmm. bilen funkar ju inte nu heller =( fast pappa ska ta o byta batteri i den på lördag så sen ska det nog bli liv i den igen! =)

2008-12-15 @ 08:01:38
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: polly

funderar åså på att skaffa morgonrock. tänkte på det när jag vaknade idag. kan ju vara bra o ha det nu när man bor med lite insyn så man slipper springa runt naken eller ta på sig massa kläder precis när man gått upp. kan ju vara smart eller hur??!? =)

2008-12-15 @ 08:21:26
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: psykos

jag tänkte tatuera in en sköldis faktiskt, från disney. Nu ligger två nya inlägg uppe som jag behöver hjälp med :). Skriv gärna ditt mejl också ifall du vill ha uppdateringar via mejl. Kram P

2008-12-15 @ 10:59:45
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0