Nervositet

I dag har jag spenderat det mesta av dagen med att vara nervös inför mitt föredrag i morgon.
Det är så där lagom kul med segdragen nervositet anser jag. Hoppas att jag kan sova i natt för det lär jag behöva då jag ska upp klockan 6. Jag har beställt väckning från morsan, men jag kommer kanske upp på egen hand, vi får se.

Det där med nervositeten känns rätt löjligt för mig, jag vet ju vad jag skall säga och hur och gör jag bort mig är det inte hela världen, men ändå. Så nervositet irriterar mig, speciellt när den är närvarande en hel dag.

Dock har jag iaf varit iväg till psykmottagningen och pratat lite med min kontaktperson, sen handlade jag på Maxi också.

Js fest i lördags var riktigt kul också, kul med trallpunktema och jag fick äntligen användning för de svart-kornblåa, randiga legginsen jag köpte för flera år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0