Ring ring

Galenskapen kontrolleras av förhoppningar

Nyss ringde en man från Fastighetskontoret för att boka tid för besiktning av min lägenhet.
Besiktningen blir på måndag kl 10.
Detta är ett steg mot att jag får ta över kontraktet!

Nu har ju Fastighetskontoret kontraktet och jag hyr av dem, det kallas "referensboende" och så har jag bott i lite mer än 18 månader. Men, efter 18 månader kan man få ta över första handskontraktet och det är den processen som jag nu hamnar i.
Jag ligger väldigt bra till, har aldrig varit sen med hyran eller fått några klagomål.
Besiktningen borde heller inte vara något problem, bara jag STÄDAR innan, men det gör jag.
Det är liksom inte så att jag trashat lägenheten direkt.

Nu vet jag iaf vad jag kan ägna mig åt resten av veckan - städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0